Sie führen bereits unsere Produkte?
Oder möchten unsere Produkte in Ihr Sortiment aufnehmen?

WARUM TRENDYBAUMARKT?

Kostenlose Teilnahme.
Produkte in Ihren Markt kopieren und mit dem Verkauf starten.
Eigene Artikel können durch unser einfaches Formular eingefügt werden.

100% Kostenlos

Keine monatlichen Grundgebühren

Keine Verkaufsprovisionen

Reichweite

erweitern Sie Ihre Reichweite

Profitieren Sie von unseren Werbemaßnahmen

einfach

Markt eintragen
Relevante Daten hinterlegen
Mit dem Verkauf starten
1

Registrieren

  • Registrieren Sie Ihren Markt.
  • Nach einer E-Mail Verifizierung können Sie die Einstellungen in Ihrem Markt vornehmen.
2

Produkte einfügen

  • Produkte der trendybau Herstellungs- und Vertriebsgesellschaft mBH können Sie einfach in Ihren Markt kopieren. 
  • Ihre eigenen Produkte können Sie durch unser einfaches Formular in Ihren Markt hochladen.
3

Bestellungen erhalten

  • Produkte können Sie zur Abholung im Markt anbieten oder auch einen Lieferservice bzw. Versand offerieren.
  • Bei erfolgreicher Bestellung in Ihrem Markt werden Sie umgehend per E-Mail kontaktiert.
4

Zahlungen

  • Zahlungen werden in der Regel vom Endverbraucher in Ihrem Markt vorgenommen.
  • Zusätzlich können Sie Ihren Kunden auch eine Bezahlung per PayPal ermöglichen.

KIENE KOSTEN

Transparent und sicher

0 €
Gebühr
0 %
Verkaufsgebühr

Ihre Vorteile

  • eigener Shop ohne Codierungskenntnisse 
  • schnelle Einrichtung

Erhalten sie Zahlungen Ihrer Kunden direkt im Markt oder direkt an Ihr PayPal Account.

Listing fees are billed for 0.20 USD, so if your bank’s currency is not USD, the amount in
your currency may vary based on changes in the exchange rate.

SELLER STORIES

See Seller share about their successful on Martfury

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Here are some common questions about selling on Martfury

How do fees work on Martfury?

Joining and starting a shop on Martfury is free. There are three basic selling fees: a listing fee, a transaction fee, and a payment processing fee.

It costs USD 0.20 to publish a listing to the marketplace. A listing lasts for four months or until the item is sold. Once an item sells, there is a 3.5% transaction fee on the sale price (not including shipping costs). If you accept payments with PayPal, there is also a payment processing fee based on their fee structure.

Listing fees are billed for $0.20 USD, so if your bank’s currency is not USD, the amount may differ based on changes in the exchange rate.

What do I need to do to create a shop?

t’s easy to set up a shop on Martfury. Create an Martfury account (if you don’t already have one), set your shop location and currency, choose a shop name, create a listing, set a payment method (how you want to be paid), and finally set a billing method (how you want to pay your Martfuryfees).

How do I get paid?

If you accept payments with PayPal, funds from PayPal sales on Martfury will be deposited into your PayPal account. We encourage sellers to use a PayPal Business account and not a Personal account, as personal accounts are subject to monthly receiving limits and cannot accept payments from buyers that are funded by a credit card.

Do I need a credit or debit card to create a shop?

No, a credit or debit card is not required to create a shop. To be verified as a seller you have the choice to use either a credit card or to register via PayPal. You will not incur any charges until you open your shop and publish your listings.

What can I sell on Martfury?

Martfury provides a marketplace for crafters, artists and collectors to sell their handmade creations, vintage goods (at least 20 years old), and both handmade and non-handmade crafting supplies.

Still have more questions? Feel free to contact us.

Starten Sie jetzt!

Main Menu